Puppcakesalg

Skaal $paregris!
Skaal Hunkatter!
Skaal Pusekatter!
Skaal Qlturelle samt Xklusive!
Skaal Thorvald samt Tora!

puppcake

Brystkreft er den vanligste Kreftformen hos Kvinder samt hver 12. Kvinde opplever at faa Brystkreft. Dog er det likevel Haab, Forskning haver ført til at Muligheten for at overleve er svært høi. Faktisk haver Forskningen bidratt til at 9 af 10 Kvinder er i live 5 Aar efter Diagnosen blev stilt, mot 7 af 10 paa 60-tallet.

Skaal for Forskning der giver livsviktige Resultater!

Foreningen Hunkatten ønsker at være med at støtte dende gode Saken! Derfor vil samtlige have Mulighed til at kjøpe Puppcakes for 25 gemene Betalingsmidler, fra vakre Katter rundt omkring paa Campus, Onsdag 20. April fra Kl. 19.60(gemen Tid 10.00). Om du ei kan skimte nogen Hunkatt eller Pusekatt vandrende rundt, vil du ogsaa finde utrolig gode Puppcakes udenfor Økonomikantina. Alle gemene Betalingsmidler gaar direkte til Brystkreftforeningen!

Skaal for Veldedighet!
Skaal for de beste Puppcakes!

Om du ei befinder dig paa Campus dende Dagen, fortvil ei. Det vil ogsaa blive Mulighed for at kjøpe Puppcakes paa Akekonk, Fredag 22. April.

Skaal for Akekonk!